Packar :)

Hejsan!

Först måste jag bara säga att jag har hittat min ipod!!!! Efter 2 veckor!!!! Ni fattar inte hur himla glad jag är över att hitta den, och att jag kan ta med den till Hawaii!! :D

Hur som helst så håller på att packa just nu. Vi åker imorgon efter skolan och practice till Lincoln och så ska vi sova där och sen flyger vi tisdag morgon! Jag ska flyga med två andra, Niclas som jag var i samma klass som på camp och som också bor här i Grand Island men går på en annan skola och sen en annan Niclas som jag inte har träffat innan. Hur många vi kommer vara på Hawaii vet jag inte men jag tror det är ganska många. Jag kommer inte ihåg och jag sagt det innan men det är till Oahu vi ska. Och jag kommer hem nästa torsdag så jag bli borta i 9 dagar. 

Annars har jag inte gjort så mycket idag, som de flesta andra söndagarna. Jag har egentligen inte gjort särskilt mycket hela den här helgen faktiskt, mest bara kollat på film. Jag skypeade med Wiam imorse och sen åkte jag och köpte julklapp till Mikaela som hon ska få på Hawaii. Jag tror jag ska ut och springa snart och sen ska v kanske gå och se Alvin and the chipmunks på bio :)

Hoppas ni hade en bra helg så hörs vi antagligen när jag är på Hawaii, annars när jag kommer hem!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du får en underbar resa till Hawaii! Kram!

2012-01-16 @ 08:33:58
Postat av: Farmor och farfar

Lycka till på resan! Hoppas du får många fina upplevelser! Många hälsningar och kramar

2012-01-16 @ 11:03:45
Postat av: Morbror Henrik

Jag ser fram emot din reserapport från Oahu!

/H

2012-01-17 @ 11:16:44
Postat av: Morfar

Hej Malin,

Hoppas du har det bra på Hawaii. Det skall bli roligt att höra hur du har haft det. Vår kompis Brita Dagöö var där över julen och hade det jättehärligt.

Kramar

2012-01-20 @ 16:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0