Sista terminen

Har gått i skolan två dagar den här terminen, och jag trivs verkligen med mina klasser! Det är jätteskönt också att sluta efter 6th istället för 8th. Jag har inte haft för mig så mycket sen senaste gången jag bloggade förutom skola och sen Youth group igår och practise idag.

Imorgon har vår skola en "casual" dance, alltså folk klär inte upp sig utan har bara på sig vad de vill. Innan det ska jag cheera och sen är det Varsity-game innan dansen. Och så är det Caros födlelsedag, sweet 16! Jag håller på att baka brownies till henne som hon ska få i ksolan imorgon och sen ska hon, jag, Catie, Emmaly, Emily och Carl ut och äta för att fira henne antingen efter dansen eller mellan JV och Varsity matchen. Ska cheera även på lördag men annars har jag inga planer för helgen ännu.

Något som är väldigt irriterande är att jag tappade bort min iPod... Det var dessutom det första som hände det här året, på nyårsdagen.. Senaste gången jag hade den var i Carls soffa så jag misstänker att den är någonstans i soffan. Frågan är bara hur jag ska få ut den. Det är jättejobbigt och jag känner mig helt bortkopplad från allting, måste ju sätta på datorn och allt nu när jag vill göra grejer :(

Godnatt på er så länge så får vi hoppas att min iPod kommer tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du känner att dina ämnen är rätt, och vad trevligt med dans. Hoppas att ipoden kommer fram. Här har det äntligen blivit lite kallt, vi får se om isarna lägger sig. Kram.

2012-01-07 @ 16:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0