I San Francisco!

Hej! Jag kan inte fa internet pa min dator att funka sa anvander deras, darfor inga svenska bokstaver.

Hur som helst kom jag antligen fram till SFO efter en 12 timmars lang flygresa med mellanlanding i bade Dallas och LA. Jag sov mest hela flighterna sadet var inte sa farligt anda, var faktiskt ganska trevligt att flyga sjalv. Hade farvantat mig att jag skulle freaka ut och bli helt stressad over allt men allt gick bra! Nik kom och hamtade upp mig efter jobbet, fick vanta pa flygplatsen ett litet tag, men sen korde vi runt lite bara innan vi akte till deras lagenhet som ligger mitt i San Fransisco, bara ett kvarter fran vattnet.

Sa idag vaknade jag runt 11-tiden och var redo vid 12. Eftersom bade Beth och Nik jobbar, och Sophie ar i skolan, sa far jag gora lite egen sightseeing! Jag gick forst till Golden Gate vilket tog runt 45 minuter, sen gick jag tillbaka och till Pier 39. Dar hade jag Fish n chips pa exakt samma stalle som vi hade det for tva ar sen :) Jag kopte aven de dar godisarna som smakar exakt som popcorn, cinnamon rolls och en massa andra smaker (assa inte jelly beans utan det ar annan godis). Efter det gick jag tillbaka och sen upp till en liten shoppinggata dar jag kollade i butiker och sen hade Starbucks, innan jag gick tillbaka till lagenhetn och da hade jag gatt i 5 timmar sa klockan var 5 och mina ben var doda.

Vi hade chili till middag, jattegott! Sen har jag bara lekt med Sophie, hon ar hur sot som helst, och nu duschade jag for en stund sen, sa det blir val bara lite tv och sen laggdags! Imorgon ska jag till Union Square och shoppa, Forever 21!

Jag alskar verkligen den har staden, jag blir helt glad bara av att vara har! Och det ar sa himla annorlunda fran Grand Island. Om jag ska vara arlig ar de tva staderna motsatser, sa det ar bara valdigt skont att vara har.

Hoppas ni har det bra, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter underbart. Hälsa hela släkten! Kram.

2012-05-17 @ 11:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0