Timberlake

Förlåt för att jag inte har bloggat, har verkligen varit jättestressad med förberedelser för att åka hem, skola och massa annat. Jag är inne på min sista vecka i skolan nu, bara imorgon (torsdag) och fredag kvar, och sen är det graduation på söndag. Fredag är class-day, alltså kommer hela senior-klassen helt enkelt gå igenom hela grauation-ceremonin så vi vet exakt hur det kommer gå till. Hela helgen kommer jag dessutom vara jätteupptagen med att gå på graduation-parties, men det är massa goda kakor och sånt där så det är kul :) Jag måste också försöka hinna säga hejdå till alla eftersom jag åker till San Fransisco nästa tisdag, och sen bilresa till Louisiana tisdagen veckan efter. Och innan dess måste jag ha i prin´cip all packning klar och se till så jag har skickat hem allt som behöver bli hemskickat...

Här är några bilder från förra helgen i all fall, när jag, Erica, Caro och Vic var ute på ett camp på lördagen där vi hjälpte till lite med hästarna och sen bara solade lite vid den lilla sjön som finns där. I luften var det hur varmt som helst, 30 grader, men vattnet var iskallt!








Kommentarer
Postat av: Morbror Henrik

Lycka till med graduation och allt resande på slutet. Vi ses om några veckor!

2012-05-10 @ 13:28:09
Postat av: Eva

Vilket år du har haft! Nu längtar vi efter att få hem dig igen!!!

2012-05-31 @ 13:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0