Underbara dagar i San Francisco

Hejhej!

Imorgon aker jag tillbaka till Grand Island redan, vill stanna har langre! Aven om jag bara varit har nagra fa dagar sa ar det en av de basta hojdpunkterna av mitt ar. Det har varit jattekul att fa se San Francisco igen, och sarskilt alla slaktingar.

Igar akte jag ut med Johan till Annika pa ranchen, dar jag fick rida medan de jobbade med garden som vanligt. Just da holl de pa att plantera trad. Efter lite forseningar akte jag och Johan till slut tillbaka till San Francisco och hade middag med Nik, Beth och Sophie pa en mexicansk restaurang med jattegod mat.

Idag var en jattekul dag! Jag, Nik och Sophie akte ut till Tiburon som ar en stad vid en udde dar det ar massa med fina hus och fullt med turister. Dar traffade vi upp Johan, Marika och hennes pojkar och hade picknic. De ar verkligen hur vilda som helst, pojkarna, springer bara runt hela tiden och sitter inte still en sekund. Dar var vi i alla fall i runt tva timmar och sen akte vi vidare runt i bergen upp til en utsiktsplats och lite annat. Innan det traffade vi ocksa Thomas och Laila som foljde med, det var jattekul att traffa dom for jag har ju inte gjort det innan! Jag och Nik hann ocksa med en tur till utsiktsplatsen vid Golden Gate innan vi akte hem. Beth var upptagen med andra grejer sa darfor kunde hon inte vara med idag.

Sa imorgon eftermiddag aker jag tillbaka, far packa infor Louisiana och sen beger vi oss ner dit med bil pa tisdag!

Forlat for att det inte har blivit nagra bilder annu, lagger upp alla nar jag far tid hemma.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad mycket saker du hunnit med, och så roligt att du fick möjlighet att träffa hela släkten! Ha det så kul i Lousiana!

2012-05-21 @ 09:48:20
Postat av: Farmor och farfar

Så roligt att läsa om allt du får vara med om! Ha det så bra!

2012-05-21 @ 17:27:00
Postat av: Alice

Hej jag vill fråga en sak om sporter. De sporter/aktiviteter du håller på med i USA, har du gjort något av dem tidigare? Tack på förhand!

2012-05-21 @ 17:30:50
Postat av: Morfar

Förlåt att jag inte kommenterat något de senaste dagarna, inklusive graduation med alla högtidligheter och fester. Jättefina bilder. Besöket i San Francisco var tydligen mycket lyckat, du fick bl a träffa många släktingar som jag inte träffat alls eller bara för länge sedan. Ha det så bra nu i Louisiana och mycket välkommen hem.

2012-05-21 @ 18:14:03
Postat av: Malin

Alice! Jo jag prövade ju på cheerleading, och jag har aldrig gjort något som ens liknar det innan. Sen hade jag även sprints i track and field, och jag har aldrig riktigt sprungit seriöst tidigare, så det var i princip också nytt för mig :)

2012-05-22 @ 08:03:57
URL: http://malin.wennerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0